Onsdag!

Tiden bara flyger iväg när man jobbar känns det som... Chefen är ju på semester så då var det jag som steg in och lekte bagare. Iaf en dag;) Det är faktiskt ganska trivsamt att jobba i bageriet, man planerar själv, inga avbrott och försöker hinne med så mycket som möjligt.. Allt man bakar säljer ju som smör i solsken så det är ju uppskattat=)
Först kavlar jag....


Sen smider och rullar jag....

Sen delar jag, häpp, här har vi bullar!


Det har varit sjukt mycket att göra på jobbet nu, kul att jobba med morsan dock <3 Och Anna och Lovis är ju inte att förglömma, dom gör ju dagen mycket soligare! Men nu är det bara imårn kvar, sen är det jag som är ledig hela fre. lör, sön, och i vanlig ordning så har jag visst planerat in ngt varje dag. Men det är väl bara så att that's me=)
På fredag är det party på vasagatan, och lördag är det middag i deg, och på Söndag är det barnens dag med mitt hjärtegryn i Tivoliparken <3 Det ska bli så roligt!

Nu måste jag gå och skriva upp vad jag har ätit till middag. Jag och syrran har kommit överens om att vi ska göra som dom gör i "du är vad du äter" att vi ska skriva ner ALLT som vi äter denna veckan. Jisses, jag äter ju inte nyttigt om man säger så... Bara för att det ska kännas riktigt mycket så ska jag skriva ner hela veckans intag på söndag här på bloggen..haha..

Nu måste jag gå och väcka baby som har somnat så sött på soffan <3
Kärlek till er alla //Lelle

Kommentarer
Postat av: Carro

Väntar med spänning på ditt veckointag :) Man skulle kanske med gjort det. Haha. Puss

2009-07-31 @ 13:42:43
Postat av: Moster M

Ja, ska bli spännande att se en sån lista "utanför tv"...man skulle kanske själv göra detsamm....ångest!

2009-08-01 @ 10:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0