Oj då, nu var det längsedan ;)

Jaha, tiden går fort när man har roligt=) Sist var vi väl hos Paul och Anita på överaskningsfest?
Anyway, vi fortsatte dagen efter med lite grill med morsans sida av släkten, hemma hos Moster B


Söndagen bjöd på ännu mer job på Fantasi, nice to be back säger jag=) När jag kom hem så hade jag och baby värsta slappdagen, men shit vad skönt det var! Vi låg bara i sängen och kollade på film, somnade lite, kollade lite på film, ingen tid att passa, det gillar jag. Men när klockan blev lite sent så kändes det som att vi var tvungna att iaf få lite friskluft. Så baby tog mig med på en tur med motorcykeln, vi körde till Bäckaskog slott. Mysigt, sån frihetskänsla att åka med och bara inte tänka på något... <3


Men men, måndagen var ju tvungen att komma någon gång=) Och herrejisses, jag och Katta hade värsta invasionen på jobbet och hela cafét kryllade av gäster, tur att allt var förberett, för det fanns nog inget kvar att sälja efter den dagen.. =)
Tisdag så var det ja som slutade 13:00 och åkte hem till baby, sen drog vi till Malmö! Me like, Suz och Ola bjöd på middag. Jätte gott, grillad filé (på elgrill på balkongen=) potatis, sallad och jättegod sås! Så lyxigt att bli så bortskämd.
Sen blev det mest chill, lite spel och en film. Jag somnade förstås, dessa arbetsdagar sög lite musten ur mig, och babys knä var hemsk skönt att vila huvudet på, och vips! Så sov jag=)

Vi trängdes i Suz skinnsoffa och är man trött så går allt, jag sov som ett spädbarn, baby hade dock lite mer problem med det.. Men såklart så höll frukosten lika hög klavité, haha, smoothie för hela slanten, shit, det ska jag helt klart göra hemma, jätte gott och hur enkelt som helst!
Vi gick iaf på stan hela dagen, det tog väl ca 45 minuter att gå igenom hela Gina, men det slutade med att jag kom ut med 5 nya plagg och hade endast betalt 345 kr. Det kallar jag rea fynd!
Vi strosade rundor ända till 6 på kvällen, då åt jag och baby en god middag på tu man hand. På thai thai, friterade jätteräkor med nudlar för min del, mums igen! Lyx låter det ju som nu...Men man får faktiskt lite undantags tillstånd när det är sommar! 

När vi kom tillbaka till K-town så var det gymmet som gällde, good to be back! Svettades på löpbandet och lyfte så gott jag kunde. En dusch och hoppade i min nya mjukis och nu är det soffan som gäller.. Skönt att vara ledig;)
Så baby ligger i sängen och kollar på Sopranos, känns såååååå lockande att lägga mig hos honom nu, så det ska jag göra <3

Imårn ska jag till Melinda, vi får väl se om det blir någon lugg klippt.....
Sov så gott! Kärlek //Lelle






























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0