Måndag

Jag gillar att vara ledig ibland, det bästa är ju förstås att vara ledig två dagar i rad, men en dag går också bra. Jag började med att slå upp ögonen 9:00. Tände lampan och fortsatte läsa på min bok. Det är världens bästa böcker, iaf för mig just nu. Jag älskar Stephenie Meyers stil att skriva. Det är dom böckerna som dom gjort film på (Twilight)
Läste den första för ett par år sedan, blev sedan överlycklig när jag såg att dom skulle göra film om dom, och upptäckte att det finns fler böcker, 4 stycken!
Jag har precis läst ut den tredje... Jag blir alltid så intensiv när jag läser, man letar hela tiden efter en lucka i vardagen då man kan ha tid att "fly iväg" i fantasin i en bok och bli helt uppslukad. Men sen när man börjar närma sig slutet så känns det sorgligt på ngt sätt.. Det går inte att förklara, men nu efteråt så känner jag mig så tom, jag vill veta mer, känns ju som om att man lever i deras värld. Och sen när man upptäcker att det bara är på låtsas så känns det sorgligt.. Konstigt i know, men så är det.
Därför är det så skönt att det finns en sista bok, men efter den.....
                      


Jaja, jag somnade till igen och vaknade först klockan 11 då skuttade jag upp och ner till fantasi och hämtade elins bil nycklar, det var dags för mig att köra lite=) Det begavs sig till Melle på Näsby, vi packade ihop hundarna och hon, jag, Lina å Eden körde till Degeberga och fikade på Ekströms (the place to be när man är ledig likxom=)
Sen körde vi till Forsakar och promenerade bort till vattenfallet, mysigt säger jag. Skönt att hänga lite med tjejerna <3

Tillbaka till stan och hem där baby var redo för att börja laga middag. Efter maten så var jag så trött så jag pallade inte springa som jag hade tänk...grrr.. men jag läste ju ut boken då iaf. Så nu vill jag bara vidare till nästa.....!!

Jaja, nu vill jag falla in i drömmarnas värld när all sience fiction blir verklighet ;)
Sov så gott, kärlek ifrån mig /L

.............längtar.................



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0