Ledig dag!

Denna dagen skulle egentligen börja med att jag skulle jobba en snabbis på ekströms från 9.30 till 11. Sen skulle jag jobba på fantasi 15-19. Men ist så blev det så att Ekströms klarade sig ändå och Fantasi klarade oxå sig ändå! Så det blev en helt ledig dag ist!!
Vi åkte till havet vi 10 och sen var vi där enda till typ 15, och jätte fint väder och varmt i vattnet, så äntligen fick ja lite sol. I am so happy! Jag körde Hondan och Alec turades om med att ta killarna på motorcykeln.
När vi väl var hemma så bytte jag och baby om och cyklade bort till björket, jag sprang 2 km och gjorde nytt rekord! Man har ju fått upp liiiiiite kondition nu iaf.. Sist sprang jag på 11:32, och idag sprang jag på 10:42! Det är ju ändå en klar förbättring=)

Hem duschade, sen var det vi som stack till Tollarp. Vi skulle smyg samlas hemma hos min faster för hennes man fyller 60 år och vi skulle ha överaskningsfest för honom. Så farbror och faster var ute och körde med honom och han visst inte att det vankades fest när han kom hem. Det var så kul att se hans blick när han kom och vi började sjunga!





Killarna hade förstås med sig en boll att trixa med, haha, när har dom inte det...?






Nej, nu är det dags för sängen, imårn är det Fantasi 6-15 som gäller, öppnar med lill chefen, nice =)
Sen är det ny släkt träff med "andra sidan" imårn, myyys<3
Sov gott, kärlek //Lelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0