Harry Potter!

Det blev lugg iaf, haha, faktiskt ganska coolt! Och man måste ju prova innan man vet;) Kul att titta i familjealbumet när man blir gammal. Lättare att komma ihåg "var man var" i livet om man byter frilla. "Jaha, luggen, det var ju då jag..."
Eller ngt;) Återkommer med bild iaf.... ;)


När jag kom hem efter att ha varit på apoteket (sista uttaget innan frikortet går ut 31/7) domus, fantasi så var det dags för fika med Babys syster m familj som var på besök. Lite kubb och kafferep nere på gården sen var man som ny igen!
Sedan serverades det falukorv och potatismos, supergott! Tänk att en sån grej som falukorv kan vara så gott..?

Ikväll så var det bio med syrran, Harry Potter stod det på menyn! Den var riktigt spännande, och jag gillar ju hela grejen med magi och sånt. Men Potter är ju överskattad, i filmen så ska han vara värsta hjälten och allt, men när det väl kommer till kritan så är det hans nära och kära som saves the day! Så han bara glider runt på en räk macka bara för att hans föräldrar was the shit. Men men, det är ju bara min åsikt (så förlåt alla H.P fans...)

Cykla hem  i ösregnet i mitt nyplattade hår..grr... måste lära mig att bära paraply jämt! Nu är det sängen som kallar...zzzzz....
Peace /L

Kommentarer
Postat av: Cissi

Falukorv is the shit :)

2009-07-24 @ 11:46:54
URL: http://sesajlia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0