Ekenabben

Jaha, då har man hittat ett smultron ställe där man kan göra allt sånt natur kul trots att man bor i stan! När jag och Alec var där och cyklade här om dagen så sa vi direkt "här måste vi grilla nån kväll". Sagt och gjort!
Jag, Elin, Suz och Adam cyklade dit, far körde bil, Alec och Hampe körde mc. Sen samlades vi där!
    

Och alla var vrålhungriga! Grillen var redan igång när vi kom (pappi är snabb=). Och korvarna gick lätt som makaroner att grilla (fast man kokar ju makaroner...men men, ni fattar!) Lite majskolvar och potatisallad blandades gott i magen.
Sen var det dags för en omgång kubb (såklart) haha. Ekströms mot Golstrands..



Vi körde bäst av tre, och vi vann första, Golstrands vann andra, och sen vann vi tredje. På tur, dom hade en pinne och var tvungen att slå ner kungen men missade. Så kan det gå! Kvällens lirare var dock Pappi och Alec, men jag känner mig ändå nöjd med att ha slagit ner EN kubb under hela kvällen...


Pappi hade ju varit duktig och tagit med fiskespö så vi var ju tvungna att kolla läget i vattnet lite. Men det var helt dött, ingen som nallade på betet över huvudtaget. Kanske berodde det på att kroken var så stor så att knappt en gädda hade fått fått in den i munnen, men, det är ju själva kastandet som var det roliga. Jag fick lära dom hur dom skulle göra, Adam hade klart bäst talang <3


När sen solen började avvika så var det dags att cykla hem. Mysig kväll säger jag!
Väl hemma så hade jag bestämt mig för att det var gymmet som gällde, trots att jag egentligen inte pallade så fick jag stålsätta mig. Baby hänge med ofcourse, och det kändes faktiskt skönt att vara tillbaka. Har inte varit där på 3 veckor nu, så nu känns det som att jag kan komma igång igen. Man får inte ge efter för slacker djävulen som lever inne i bakhuvudet..

Men men, nu är det jobb imårn som gäller så jag borde väl hoppa i säng, så gonatt ifrån vasagatan// Lelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0