Back to work!

Sådär, då var denna arbetsdagen avklarad! Och vi hade fullt ös, massa turister som passerade och var sugna på luch och kaffe. Bra säger jag! Har en ny tjej på jobbet som jag skulle lära upp idag, och hon fick sina fiskar varma med ett par ruscher! Men det är ju så man lär sig bäst=)
Jag hade kunnat skriva en hel typ bok om alla roliga gäster vi har (alla som jobbar inom service yrket vet vad jag snackar om)
Haha, men man får sig iaf ett gott skratt ett par gånger om dagen...
 Jag stressade som en tok för att hinna bli klar så att jag skulle hinna med bussen som går 18:08, men nej nej, jävla Kiviks marknad orsakade ju att bussen var försenad...så jag fick vänta snällt, passade på att virka lite dreads.

När jag väl var hemma låg the whole family i vår säng och chillade. Men vi for igång allihopa och stack bort till löpar slingan där det skulle motioneras, har ju inte blivit så mcket av det dessa senaste två veckor...
Men hör och häpna, jag lyckades springa alla 3,3 km och jag fick ett nytt personbästa. 19min 46sek, det är inte helt fy skam!

Men nu så är det sena timmen och dags för sängen. Började kolla på en film ikväll, Watchman, den är faktiskt jätte bra. Annorlunda, men vi har inte kollat på hela än för den varar i typ tre timmar, så det är en bit kvar...

Dags och skingra tankarna och falla in i sömn.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0