Äntligen lite ledighet=)

Sådärja...efter att ha jobbar 6 dagar i streck så är det dags för ledighet. Och jisses vad det ska sitta fint! De senaste tre dagarna på jobbet har varit helt sjuka! Så jäkla mycket folk, och det har liksom tagit slut allt varenda dag.
Idag kom det gäster typ vid 5 tiden, jag bara..jaha, kom och köp, men jag har inget kvar att sälja. Typ !En kaka av varje sort=) Morsan är duktig som jobbar 70% av dygnet... hon kommer att få bli förtidspensionerad!

Jag fick trevlig besök idag! Mina fantasi hangs kom ut med syrran och hälsade på mig på mitt andra jobb! Hade varit skönt att ha dom där dagar som dessa, men vad gör man! Ska bli sjukt kul imårn (läs idag, efter midnatt)
Hoppas det bli lyckat party och att alla får trevligt! Jag är själv en sån som inte är så mycket för att gå ut, dom brukar ju säga att man ska sluta när man har som roligast. Och det brukar man ha precis innan man går ut!
Man gör mest av med pengar, köper lite mat och går hem. Eller ja, jag gör så iaf;)

Träffade kusse Sebastian och Elias på bussen på väg hem idag, mycket trevligt, bussfärden gick så mycket fortare! =)
Sen var det käk och chill när jag kom hem, somnade visst på soffan hos baby oxå, got to love it <3

Men nu är det dags för sängen (avslutar visst alla mina inlägg med det känns det som?) Hörs!
Kärlek//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0