Vilken helg!

Jaha, jag tog visst ledig ifrån bloggandet oxå =) Men, tiden har bara sprungit iväg!
I Fredags så var det fest som gällde för hela slanten! Jag och baby pallade inte laga käk, så då var det han som bjöd mig på ute mat, jag gillar.. =)

Kvällen var som sagt jätte lyckad, alla hade kul och det var bra drag! Dock lite hög musik, granne som kom upp och bad oss skruva ner, tiden går ju så fort när man har roligt, så vem visste att klockan var 01:00 när vi dansade cancan i vardagsrummet till hög musik, haha....



En liten incident nere vid porten gjorde så att glasrutan i dörren klirrade. Dagen efter så var det vi som hade fått skulden för att vi hade haft fest (vi hade ju varit duktiga och lagt lappar i allas brevinkast..)
Grr...kvinnan på andra våningen hade skrivit en lapp som löd..."Hörrni Grannar som hade fest igår. Ni får omedlebart se till att fixa dörren där nere) Hon kunde ju kommit upp till oss och sagt det! Men hon förnekade att det var hon som skrivit lappen.. Hon hade nån historia om att hon hade hört att någon gick ner ifrån vår fest och sen hade det klirrat.
Grannen under oss berättade dock att hon och hennes söner hade hört ett gäng ungdomar som bråkade utanför och sen sparkat sönder rutan. Så vi var oskyldiga! Ha, där fick andra våningen lixom!

Lördag var chill med familjen Ekström, middag på Forsakar, det var farsan som bjöd, mysigt säger jag <3
Och sedan på Söndag så var det jag och Elin som körde och nappade älskade Gudbarnet och tog med honom till barnens dag i tivoli parken, så mysigt! Han tyckte allt var så roligt att han blev helt till sig, då smälter man... =)

Men nu har det bara varit jobb, jobb och jobb, ledig Ons och Tors dock, skönt!

Jag lovade att printa min lista på vad jag ätit förra veckan, så här kommer den.... Jisses...Jag har skrivit upp ALLT!

Måndag:
2 choklad bitar schweizernöt
1 1/2 mango smoothie
2 skivor lavain med philadelphia
-Fläskfilé, potatis, sås, grönsaker
1 glassbåt

Malmbergs, Kaffe, Mjölk, Vatten

Tisdag:
1 lantciabatta med ost
1 glas yoghurt med frö & linser
-Ost & Broccolisoppa med ciabatta lätt
En 70% chokladkaka (10 gram)
-150 g ostburgare
1 skogsbär smoothie

Malmbergs, Thé, Mjölk, Vatten

Onsdag:
3 råghalvor med leverpastej & gurka, 1 kokt ägg med kaviar
-1/2 tacopaj med sallad lätt
-1/2 pizza
2 choklad bitar schweizernöt

Malmbergs, Kaffe, Jordgubbsmjölk, Vatten

Torsdag:
2 halvor rågbulle med leverpastej & gurka, 1 kokt ägg med kaviar
-Grillmacka m sallad lätt
-Rösti & Bacon

Malmbergs, Mjölk, Vatten

Fredag:
1 skål rågkuddar med fil
-Kinabuffé
-Snax, gurka, morätter, dipp och öl... =)
-Chilli Chees, King Wings

Lördag:
1/2 fralla med ost
-Köttfärslimpa, sås, pommes, grönsaker
Cheescake
-Big Mac Hamburgaren

Vatten, Kaffe, Mjölk

Söndag:
1 fralla med leverpastej
1 korv i bröd
Lite kanelbulle av Lillen
1 tallrik hemlagad pizza

Mjölk, Fanta, Vatten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0