Tjoho=)

Jaha, då var det dop som gällde i lördags=) Mysigt!! Lille Olle var det som skulle döpas i guds namn, och gudstjänst samtidigt. Konstigt att man inte får välja att bara ha dop! Det är säkert för att "lura" folk att infinna sig på gudtjänster. Dom är väl inte lika populära som dom var FÖR 100 ÅR SEDAN! Men men, allt gick bra och Lille var så duktig där framme hos sig fina familj<3 Läste i psalmboken gjorde han oxå, duktig unge =)

Prällen var på mig att det var dags att skaffa kottar, jag menar jisses, det finns ju gränser för hur mycket man får lägga sig i, haha! Efteråt så var det käk i församlingshemmet, Lillen ville sitta bredvid Alec, gullunge =)
 
<3 <3 <3 MYYYYYS <3 <3 <3

Efter dopet så körde vi till Kivik för att hälsa på mor och far som hade låna stuga=) Ännu mer fika och lite snick snack så avrundades denna trevliga dagen!




Nu har vecka börjar rulla på igen och jag trivs=) Ledig imårn, skönt! Då blir det tvätt och chill på kapellgatan hemma hos lill chefen, och en liten löpar runda på det. Man får ju sysselsätta sig när min käraste vän jobbar sent  på kvällen...
På tal om honom så ligger han och väntar på mig i sängen, och Sopranos är i full gång på datorn, skönt.

Sov så gott alla fina!
Kärlek //Lelle

Kommentarer
Postat av: Cissi

Nice klänning! Blått äro grannt :)

2009-08-17 @ 16:37:16
URL: http://sesajlia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0