Jag missade solen!

Jaha, då vaknade jag idag på min lediga dag och tittade på klockan 07:53, jisses! Och jag som var jätte pigg, men vad ska man göra. Så jag drog upp min skvaller blaska som jag köpte igår och läste lite. Upp och hoppade och upptäckte att det var strålande sol ute, jippi!

Efter lite morgonchill så drog jag på mig träningskläderna och cyklade bort till björket. Sprang 3,4 km i solen, och gud vad jag blev svettig! Men skönt som attans! Hade dock glömt min vatten flaska så jag passade på att hälsa på baby på jobbet och dricka lite. Vi bestämde att vi skulle dra till playan när han slutat jobba kl 14.
Messade Melle och dom var redan på stranden, det var strålande sol där, så jag tänkte att då tar jag en powernap på soffan.
Sagt och gjort, jag vilade i 45 minuter på soffan, och när jag vaknade upp :DÅ FAN TA MIG REGNADE DET UTE!!

Jaha, då blev det ingen stranden då... =( Jag får hoppas på imårn ist, så åker jag dit tidigare!
Ikväll är det gymmet som gäller iaf, det ska bli skönt. Man märker att kroppen gillar det, man får bara blunda för soffan ibland när man kommer hem ifrån jobbet t ex.

Tjohej!
//Lelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0