"Imårn behöver jag inte ens ställa klockan"

Det sa jag igår innan jag gick och lade mig.. Jag och baby vaknade lite innan 10, käka frulle i sängen, kaffe, Sopranos.
Jag älskar att ligga och dra på morgonkvisten! Vi somnade dock om igen, det var så skönt.. Oj då sa vi när vi vaknade igen och klockan stod på 15:30!!! Haha, jag antar att om man är uppe sent som tusan på veckorna, upp och jobba tidigt så blir man trött till slut;)
 Vi drog iaf iväg och kilade rundor på öB innan stack och bowlade. Och det var jätte roligt! Jag började mitt första kast med strike! Och vi var så jämna, spännande var det! Baby var nybörjade men lärde sig snabbt ;)
Han vann till sist iaf, med typ 20-30 poäng?






Väl hemma, middag, film och mys.. som Mie säger... FREDAGSMYYYYYS! ;0))
Och imårn är det springa, gym, jobb, fest, en fest till som gäller!
Så det var väl bara för väl att vi chillade idag!

Sov så gott alla nu, i will...kanske =)
Kärlek//L
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0