Helg...typ =)

Det känns iaf som att det är helg, eftersom min "vecka" är slut nu och jag är ledig fredag och typ lördag för att sen jobba på Söndag. Därför känns det som helg nu!

Igår så flängde jag rundor lite på stan, var inom Pink och hälsade på Johanna som gjorde sin klippdebut där=) Jag skulle ju hem och tvätta så jag hann inte stanna och kolla på resultatet, men det blev ju hur bra som helst! Hon är så fin så <3 Lugg klär henne!


Efter att ha skrivit upp vad jag käkade en hel vecka så kom jag på att jag nog behövde äta lite mer grönt, så efter min trip till Maxi häromdagen så såg min inhandling ut såhär...


Det blev väl ganska nice mat av detta va! Men jisses vilket jobb, fattar inte hur folk pallar att laga nyttig mat hela tiden, ibland föredrar jag bara ngt som du tar ur frysen, in i ugnen, KLART! =)

Igårkväll var vi hemma hos Lillchefen och mixtrade lite inför BG's kommande 20-års fest på Lördag. det kommer bli hur bra som helst... ;) Mie vet hur man ska göra!

Efter dagens arbetspass som slutade på 7:30 till 19:00 så var jag ganska mör i kroppen, och när jag landade hemma i soffan 20:00 så hade jag massor med planer om vad jag skulle göra, men det slutade med att jag kröp ner i soffan och satte på Twilight filmen (och nej, jag är inte besatt, bara väldigt förtjust). Så skönt det var, klockan bara tickade iväg och där låg jag orörlig. Inte för att jag inte tycker om människor! Det är inte det, men efter långa dagars trevlighet mot alla kunder är det ganska skönt att få vara ifred och bara stirra på en tv och vara helt tyst... haha, oroa er inte, jag är inte knäpp=)

Fick ett mysigt kort på mitt kära Gudbarn och hans fina Lillebror...


Kärlek... <3


Nu är det jag och baby som ska njuta av ledighet imårn, så Ciao!
Krams //L
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0