Fredag=)

 Igår slev det sol iaf! Melle kom och hämtade mig vid 11 sen göttade vi oss i solen på playan hela dagen <3
Efter två kom baby och gjorde och sällskap! Jag som trodde att det var kört, att det inte skulle bli fler soldagar, men tur nog så hade jag fel.
  När vi kom hem så kilade jag och darling ut på stan för att hitta nån som kunde vara villig att ta bort hans dermal anchor i nacken, till slut hittade vi en. Så hans är nu borta, och så fort jag har tid så ryker mina oxå!

Vi gick på dejt igår, bio såklart! Kollade på 1,2,3 kapad, sjukt dålig... Konstigt att två så bra skådespelare närvarade i en så dålig film! Men i vanlig ordning så hade vi ett par miffo precis bredvid oss. Ett ungt par som trodde att dom ägde stället! Pratade högt med varandra på någon utländska, sen flikade dom in ngt typ "hey mannen, vá fan asså lixom!!"
Hon skrattade högt, vred och vände sig och låg i hans knä... Jag höll på att explodera. Ist för att titta på filmen så satt jag bara och tänkte ut en massa repliker jag skulle säga till henne. Men när jag väl hade bestämt mig för en kaxig, fyndig replik så bjöd hon inte på fler tillfälle. För då var hon duktig och skrattade när alla andra skrattade osv....jisses, jag kokade.
Men men, hursom helst så var filmen inte bra! Med daten var mysig, fick ju med mig världens snyggaste kille hem ;)

Idag har det varit jobb som gällde igen, och åter igen imårn! =)

Idag inföll denna tiden och datumet:

12:34:56 7/8 09
Det är ganska konstigt, kommer det hända igen liksom? Man blir lite knäpp när man tänker på det! =)
Jaja, nu ska jag mysa med min kära, och njuta av att det är helg <3

Sov gott alla, kram och mys //L

Kommentarer
Postat av: Emma

dermal anchor?? Bara jag som inte vet vad det är?

Kram

2009-08-08 @ 15:30:02
URL: http://www.pitbullemma.blogspot.com
Postat av: Elin Ekström

varför ska ni ta bort era smycken??

2009-08-08 @ 22:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0