dom ska bort för att...

dels för att vi gjorde dom tillsammans. (Emma: dermal är ett slags piercing implantat om man vill ha dom på knepiga ställen, som typ i vårt fall nacken.=) Men Alecs fick ju för sig att rymma och kom på sné så han fick ta bort sin, och då blev det båda. Jag själv har alltid trott ändå att kroppen inte riktigt gillar dom för att dom läker inte riktigt som dom ska. Och är lite ivägen och omständiga, så det ska bli skönt att kunna svänga så mycket på nacken som man vill =0)

Jaja, idag var det Ekströms 7:30, Sofie kom 8:00. Lugn morgon, fick lite kakor och pajer gjorda i och med att vi var två, skönt säger jag. Dagen gick himla fort och rätt vad det var så fick jag sluta tidigare för att baby och Melle, Lotta å Viktor väntade på stranden. Nice, så vi solade och chillade lite i Åhus. Kaffe och bullar och eftermiddagen var som hittad!
Vi bestämde kräftskiva och så var det spikat!
Jag och baby körde hem, jag en runda på Maxi där jag började koka för många olika anledningar, ingen skönt sväng på maxi om man säger så..

Men men, duktigt taggad begav vi oss sen till björket där vi båda slog rekord på våra tider. Jag klarade äntligen att komma under 10 minuter på 2km (som är kravet om man vill in på poliskolan;) 9:57 blev tiden och jag är nöjd.

Duscha, fixa iordning och vi drog till Åhus där kräftskivan skulle gå i hamn. Vi garderade oss dock med potatis sallad och flintastek, jag litar inte riktigt på kräftor, som Alec säger..det är ngt läskigt med dom, och deras ögon... Men jag provade en iaf! Lottas mamma tog tag i vår flinta stek direkt och började marinera och grilla den innan jag ens hann säga "Hej jag heter Linnea" =) Men hon var trevlig! Mysigt hus oxå, typ tusen projekt på G med annorlunda, blir nog tufft när allt är på plats.

          
        
        
         '

Lite kubb i mörkret fick avrunda kvällen för vår del då jag ska upp snart igen för jag har bakturen på cafét =)
Så klockan ringer om 4.5 timmar, Lelle hoppar därför i säng...nuuuuu... =)

Sov så gott!

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0